Milton

Jag brukar lyssna på Petra Marklund och för några veckor sedan kom "händerna mot himlen" när vi åkte bil. Då säger han "Jag vill höra den andra låten, spring för livet" Först fatta jag inte vad han pratade om, men så kom jag ju på att i "aska i vinden" så sjunger hon: spring, spring för ditt liv..."
Han kände alltså igen att det var samma som sjöng båda sångerna. Bra smak dessutom=) Nu lyssnar vi bara på den i bilen han och jag, när den är slut säger han "igen mamma"
Han har dessutom gått runt och små sjungit "...allt är föjåtet älsling" för sig själv här hemma. Hur gulligt som helst!!!=)
 
Under samma biltur kläckte han även den skönaste kommentaren ever!!!
Han sitter och puzzlar på min Iphone, och Krille håller på "titta där Milton en häst...en traktor och Milton ser du.." (ni förstår) Varpå Milton säger
"Tyst pappa, jag är upptagen.......jag puzzlar..vi får ta det där sen"
Hahahaha, jisses vad vi skrattade tyst för oss själva där i framsätet, priseless=)!
 
Helt underbara kommentarer bubblar ur hans mun, tyvärr skrivs dom ner för sällan
 
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0