Utflykt forts

Idag ville jag verkligen hitta på något kul innan nya veckan kickar igång:) Vi packade ihop oss och drog till flygvapenmusee't. Har inte vart där sen jag var liten. Vi strosade runt och Milton var helt salig över alla flygplan. Var typ inget folk så vi kunde väsnas och ta god tid på oss:).

Nu en rolig story:
Jag och K stod och läste på nån skylt. Så hör vi långt in från hangaren "mamma,pappa, hitta mig då"
Ops liksom.... Vi började ropa på honom och kollade efter fötter bort igenom. Nothing! Oj oj nu var goda råd dyra. Vi ropade på honom medan vi skyndade inåt. Helt plötsligt ser vi honom, han har klättrat upp på en sån där mackapär som man sitter i och så är de ett mega stort gevär som skjuter ner flygplan (vad vet jag? Jag är ingen flygexpert eller pang-pang fantast)
B U S U N G E! Han har klättrat över avspärrningarna och klättrat upp. Krille sa "Hur kom du upp där??!:O"
"Jag klättrade upp där" (pekade ut sin färd sträcka) hahaha. Tog en liten bild innan vi plockade ner killen.
Vi var bara glada att han inte klättrat upp i ett flygplan som hängde och dingla i taket! Vi klarade oss även från att bli utkastade "tjohoo";)

(På sista bilden ser ni killen som inte gör bus, "de bara blir")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0