Tjoho vilken toppen dag!

Sprudlande energi idag!!:) det var längesen kan jag lova med all feber som vart!
Märktes att det är väääldigt längesen vid simmade. Troy bara flinade i vattnet och hade helt glömt bort alla konster. Vi tog det lugnt och efter ett tag kom han på hur man simmar framåt:)

Var värsta rean på stan så jag hade behövt mycket mycket mer tid, men lite hann jag rycka med mig i farten;) sen när jag kom hem hade jag fått ett paket och nu fick jag sms om att paketet från Ellos kommit oxå *hoppar jämfota*
Bara såna saker får mig på toppen humör hihi:) Dessutom (som om de inte räcker) sålde jag precis av bsbysittern och babygungan så nu blev plånboken rejält påfylld (man tackar och bockar)

Mellis pojkar och klädfynd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0