Rivning av stugan

Nu har vi lagt 4 dagar (5tim/varje) och stugan är nästan helt nere. Vi upptäckte att det var 2 olika stugor man byggt ihop. Under panelen fanns mer panel haha, då blir man glad!

Krille har kämpat på och jag har gått och sorterat upp efter honom. Ska försöka få hit en container som hämtar allt. Det blir morgon dagens mission.

Jag har kört med trimmen idag för ogräs och gräs hade växt till en bra bit över mina knän!!! Ops! Fick kämpa ett bra tag och ändå hann jag bara en liten snutt av hela tomten åååvadbradetärmedstooortomt!!!
Tänkte att jag kunde köra imorrn igen, vill inte förstöra grannarnas soliga varma söndag.

Bilder från torsdagens rivning och idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0