Trimma sig lite

Bankmötet gick tipp topp och nu är kreditivet upplagt! Så himla skönt att allt är klart nu. Mötet med kommunen (tekniskt samråd) gick med prima så nu är det väl klart med alla papper och vi kan börja pyssla med byggmaterial istället:)

Idag körde jag trimmer när kiddosen var på dagis. Det var liksom knähögt med gräs och alla möjliga sorters ogräs! Vilken tid det tog och det är så långt ifrån klart det kan bli! 3e gången jag är där och kör, O nu har det börjat växa upp där jag började *suck*

Fick hjärtstopp när en orm kom ringlandes i full spurt mellan mina fötter!!! Har blivit lite väl mycket orm på sistone:/

Lite före och efter bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0